سوال : آیا استفادهو حمل دستگاه بی سیم غیر مجاز جرم می باشد ؟
پاسخ :
قانونگذارچنین عملی را جرم تلقی و برای آن مجازات در نظر گرفته است:
با توجه به اینکهیک دستگاه بیسیم، یک دستگاه فرستنده و گیرنده رادیویی به حساب میآید و نیاز بهاخذ پروانه ایستگاه دارد لذا عدم اخذ چنین مجوزی به منزله تخلف از مشخصات و شرایط... مندرج در پروانه ایستگاه، جرم تلقی شده و مطابق بند 5 ماده 11 قانون فوقالذکرقابل مجازات است.
ما را در سایت فروش تجهیزات بیسیم موتورلا MOTOROLA دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129